Blog

Bycie fachowcem ma swoją cenę, ponieważ profesjonalizm niejedno ma imię i jeżeli zależy nam na budowie spójnego wizerunku, powinniśmy się nim odznaczać także w materii organizacyjnej i zapleczu technicznym. W tym celu przydatna okaże się wizytówka w postaci profesjonalnie wykonanej strony internetowej, która pomoże nam w przejrzysty sposób zaprezentować ofertę i wypromować markę na szerszą skalę.

Oferta

Fachowiec nie musi unosić się dumą, ale powinien znać swoją wartość i potrafić ją doceniać. Nie możemy wstydzić się swoich osiągnięć, ale mówić o nich otwarcie, bo to właśnie one są świadectwem zaufania. Warto w tym miejscu zakomunikować potencjalnym odbiorcom, z jaką firmą mają do czynienia, podkreślając własne zalety względem lokalnej konkurencji na przykładzie:

  • szerokiego wachlarza usług,
  • wieloletniego doświadczenia w branży,
  • atrakcyjnych cen (przystępnych warunków finansowych, dostosowanych do potrzeb każdego Klienta),
  • bogatego zaplecza technicznego (w postaci profesjonalnego sprzętu i wyszkolonej kadry).

Istotnym elementem okazuje się staż na rynku, który wskazuje na oparcie się niełatwej próbie czasu. W dobrym tonie będzie również zawarcie sekcji komentarzy z opiniami i referencjami od naszych zadowolonych Klientów. Możemy także pomyśleć nad dodaniem podstrony z cennikiem usług, choć w tym przypadku ceny mogą się okazać bardzo elastyczne i zależeć np. od ilości poświęconych roboczogodzin i złożoności zleconych zadań lub rodzaju klienta np. osoba prywatna, lub firma.

Wizualizacja

Nie ukrywajmy przed światem naszych realizacji. Pozwólmy im ujrzeć światło dzienne i zadbajmy, aby zasiliły naszą galerię w jak najpełniejszym stopniu. Aspekt wizualny jest bardzo istotny, ponieważ wprawne oko postronnego obserwatora będzie w stanie bez najmniejszego problemu wychwycić wszelkie niedoskonałości, co da nam motywację do ukazania dokładności i precyzji. Warto, aby Klienci poznali naszą jakość i terminowość kompleksowych usług w zgodzie z dokumentacją projektową i szeregiem rygorystycznych zasad BHP. W tle powinny przebijać się więc wyselekcjonowane rezultaty montażowe i instalacyjne oraz przebieg prac uwieczniony na fotografiach lub krótkich nagraniach filmowych. Musimy pokazać, że kwestie sanitarne, kanalizacyjne i grzewcze to nasz żywioł i prawdziwa pasja, a żadna awaria nie jest nam straszna.

Blog

Blog możemy wykorzystywać w celach promocyjnych dla naszej marki, wypełniając specjalistyczne artykuły fachową wiedzą, przydatną dla czytelników i nasycając treść branżowymi słowami kluczowymi, które okażą się pomocne w procesie pozycjonowania strony w wynikach wyszukiwania. Z drugiej strony może być też sposobem na prezentację naszej oferty wraz z dokładnym opisem każdej usługi lub bazą nowinek i ciekawostek ze świata instalacji hydraulicznych. Możemy pomyśleć także nad zawarciem modułu FAQ, zawierającego odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i podsuwającego proste rozwiązania drobnych problemów naszych Klientów.

Budowa

W przypadku strony dla fachowca jego portfolio musi mówić samo za siebie. Minimum elementów przy maksimum treści ofertowych to wyzwanie, które podjąć musi dział programistyczny. Nie ma tutaj miejsca na zbędne ozdobniki i dodatkowe efekty. Strona powinna być zaprezentowana schludnie i skupiać się na prezentacji naszych usług, dlatego stonowana kolorystyka, spójna z firmowym logotypem nie może odwracać uwagi czytelnika od interesujących go treści. Warto w tym celu oprzeć witrynę na otwartym systemie CMS (np. Joomla! lub WordPress). Jeżeli sami nie posiadamy wystarczających umiejętności, z pomocą może nam przyjść zewnętrzna agencja, która po dokonaniu wstępnej analizy, zaproponuje nam optymalne rozwiązanie i podejmie się wykonania projektu strony od podstaw.

Fachowo, solidnie, na czas!